Vaša košarica je trenutno prazna.

Probaj

5 stvari koje možete raditi noću kako biste smršali

Vrlo lako je provoditi večeri sjedeći na kauču i predati se buljenju u serije i filmove ili još gore mobilni telefon – ali, ukoliko želite da se brojka na vagi pomjeri naniže, možda je vrijeme da stvari malo prodrmate u večernjim satima. Držite se sljedećih savjeta kako biste sebe makar malo približili kilaži o kojoj toliko maštate.

Vježbajte u večernjim satima

Možda mislite da vježbanje pred polazak u krevet sprječava da imate kvalitetan noćni san. Na sreću, to nije istina; istraživanje sprovedeno 2013. od strane Nacionalnog udruženja za san u SAD-u je utvrdilo da 56 do 67 procenata ljudi zapravo tvrdi da obično imaju kvalitetno spavanje noću poslije vježbanja – bez obzira na to kada su u toku dana trenirali.

Spremite doručak/užinu

Prosječan obrok u restoranu sadrži skoro dva puta više kalorija nego što bi trebalo da ih unesete tokom jednog obroka, prema istraživanju takođe iz 2013. god. – i to je čak činjenica i ako ne uračunate kalorije koje želite da izbjegnete tokom ručka ukoliko ste u poletu skidanja kilograma. Ali tokom jutarnjih gužvi, ko ima vremena da ode na pošten obrok? Poštedite sebe dijetalne katastrofe u podnevnim satima tako što ćete pripremiti obrok noć prije. Salate su odlična opcija!

Pijte dosta vode

Voda pročisti čitav sitem, što pomaže da se oslobodite i vode koju zadržavate u svom organizmu. Ali, obzirom da ne želite da budete budni cijele noći kako biste stalno trčali u kupatilo (i da želite kvalitetno da se naspavate što je takođe ključ do bolje kilaže), predlažemo da sa pijenjem vode prestanete nekih sat vremena pred polazak u postelju. Zapravo, imajte na umu da samo pijenjem vode možete izgubiti oko pola kilograma za mjesec dana, a da prstom ne mrdnete.

Pobrinite se da soba bude super zamračena

Hormon melatonin pomaže Vašem tijelu da proizvede više braon masti koja se lakše sagorjeva, prema istraživanjima koja su vršena na životinjama i potom objavljena u mnogim stručnim magazinima. Sa obzirom da Vam tijelo već proizvodi melatonin onda kada ste u kompletnom mraku, vodite računa da svedete svjetlost na minimum i tako date poleta skidanju kilograma.

Isključite termostat prije nego što pođete na spavanje

Ideja sagorjevanja više kalorija dok spavate zvuči isuviše dobro da bi bila istinita, ali Nacionalni institut zdravstvenog kliničkog centra je u svom istraživanju utvrdio da ljudi koji spavaju u prostorijama koje imaju temperature od nekih 19 °C sagorjevaju sedam posto više kalorija od ljudi koji spavaju u prostorijama sa temperaturama od oko 24 °C. Sedam procenata nije baš enormna vrijednost, ali sve se to malo po malo nakupi i vrlo je bitno onda kada želite da smršate.