Vaša košarica je trenutno prazna.

Probaj

Opšta pitanja

Pitanje: Kako da stupim u kontakt sa vama?

  • Email: Naš tim će vam rado pomoći sa Vašim pitanjima i nedoumicama. Na e-mail poruke odgovaramo redoslijedom kojim ih i dobijamo i trudimo se da budemo što brži. Pišite nam na info@wellneo.ba.

    Mi ćemo vam pružiti najbrže odgovore od najveće pomoći u vezi sa našim proizvodima, brendovima, obavještenjima i često postavljanim pitanjima putem email-a.
  • Telefon: Iskoristite priliku i pitajte naše agente sve što vas zanima o našim proizvodima. Naručivanje putem telefona vrlo je jednostavno, pa vas pozivamo da nas slobodno kontaktirate na 033/721-071 (radno vrijeme: ponedjeljak - petak 08:00-19:00 h, subota 08:00-16:00h te nedjelja 09:00-15:00h).

Pitanje: Da li pružate podršku i uživo preko chata?

Nudimo i ovu mogućnost, a opcija za razgovor s našim agentom trebala bi biti vidljiva na našim web stranicama. Slobodno je iskoristite, saznajte sve o našim proizvodima što vas zanima, jer naš je cilj prije svega zadovoljan i informiran kupac.

Pitanje: Da li imam neke koristi od toga što ima nalog kod vas?

Mi vjerujemo da imate. Mnoge!

  • Vaša kupovina je brža i stvarno laka, jer ne morate ponovo da popunjavate nijedno od polja kada budete ponovo kupovali kod nas.
  • Sa lakoćom možete pratiti historiju vaših narudžbi.
  • Sa lakoćom možete da upravljate vašim e-mail pretplatama i da se odjavite sa njih ili da pauzirate njihovo slanje.
  • Možete naručiti printane kataloge na vašu kućnu adresu i još mnogo, mnogo toga.

Pitanje: Kako da znam da je bezbjedno kupovati kod vas?

Mi se brinemo svakog dana da vaša kupovina preko Wellneo web sajta bude 100% bezbjedna. Mi takođe poštujemo i Vašu privatnost i u potpunosti se posvećujemo njenoj zaštiti.

Molimo vas pročitajte: 100% sigurna kupovina, Politika privatnosti i Uslovi kupovine kako biste saznali više.

Pitanje: Kako da napišem recenziju o proizvodu?

Recenziju o proizvodu možete napisati vrlo jednostavno. Pomjerite klizač internet preglednika nadole i kliknite na dugme "Ostavi komentar" i dodajte vaš komentar.

  • Na stranici odabranog proizvoda, pored zvjezdica, možete vidjeti "[broj] komentara"; kliknite tu i bićete poslati na dno stranice sa dugmetom "Ostavi komentar".
  • Pošto ste poslalali svoju komentar/recenziju, trebaće do 48 sati prije nego što se ona pojavi na sajtu.

Molimo vas da imate u vidu da recenzije možete pisati samo ako ste prijavljeni. Ukoliko još uvijek nemate nalog, kliknite ovdje da biste ga napravili.

Molimo vas pročitajte Uslove korištenja kako biste saznali više o zakonskim propisima i uslovima u vezi Vašeg ostavljanja recenzija.

Pitanje: Kako da lajkujem vašu Facebook stranicu?

Našu Facebook stranicu možete lajkovati kliknuvši ovdje. Hvala!

Pitanje: Kako da se prijavim na vašu e-mail listu?

Na našu e-mail listu se možete prijaviti kliknuvši ovdje. Hvala!

Pitanje: Kako da se odjavim sa vaše e-mail liste?

Ukoliko više ne želite da od nas primate bilo kakve email poruke (ponude, članke itd.) molimo vas da se prijavite na vaš nalog i da kliknete na link Prijava na e-novosti gde ćete sa lakoćom upravljati sa vašim pretplatama.

Ali molimo vas da još jednom razmislite, jer vas ne možemo vratiti nazad na listu onda kada odlučite da više ne želite da primate naše email-ove.

Pitanje: Kako mogu da iskoristim kupon koji sam dobio/la?

Korištenje kupona je lako.

  1. Polje za unos kupona se nalazi na prvom koraku vaše korpe, prilikom zaključivanja narudžbe
  2. Upišite šifru kupona u označeno polje i kliknite na zeleno dugme "Aktiviraj kupon".
  3. Vaša ušteda od popusta i drugi benefiti će automatski biti prikazani sa desne strane od informacije o cijeni.

Molimo vas pročitajte Vodič za korištenje kupona za detaljno uputstvo.

Club 5*

Pitanje: Šta mi donosi Club 5* kartica?

Club 5* kartica pruža vam 12 mjeseci najpovoljnije kupovine iz našeg bogatog asortimana. Kao privilegovani kupac, stičete pravo na brojne poklone, vaučere, te posebne cijene koje su kreirane samo za vas!

Pitanje: Do kada važi članstvo?

Članstvo u Clubu 5* važi godinu dana od datuma naručivanja kartice.

Pitanje: Kada mi stiže kartica?

Kartica stiže na vašu kućnu adresu u roku od 3 do 15 dana.

Pitanje: Kako plaćam članarinu?

Članarinu plaćate kao i svaki drugi artikl u našoj ponudi - jednim od standardnih načina plaćanja.

Pitanje: Da li može kartica da se plaća na rate?

Samu karticu ne možete plaćati na rate. Minimalni iznos narudžbe mora biti 99,90KM kako bi mogli platiti na rate. Karticu Cluba 5* možete kombinovati sa drugim proizvodima i time ostvariti uslov za plaćanje na rate.

Pitanje: Da li isporučujete Club 5* karticu u inostranstvo?

Ne, pakete isporučujemo samo na teritoriji BiH.

Pitanje: U čemu je razlika između obične i srebrne kartice?

Poslije prve godine članstva, imate mogućnost obnavljanja kartice, time stičete „srebrni“ status. Ovaj novi status Vam obezbijeđuje više pogodnosti, kao nagradu za Vaše povjerenje.

Pitanje: Koliko je sigurna moja narudžba?

Vaša narudžba je potpuno sigurna, a rizik kupovine minimalan. Naime, ako ne budete u potpunosti zadovoljni proizvodima koje ste ovdje naručili, možete ih vratiti u roku od 15 dana od trenutka primitka pošiljke uz sačuvan račun i ambalažu, a mi ćemo vam vratiti novac. Za detaljnu proceduru vraćanja proizvoda obratite nam se direktno e-mail porukom ili nas pozovite na 033/721-071

Pitanje: Koliko su sigurni moji lični podaci?

Vaša privatnost je zagarantovana. Nipošto nećemo dijeliti vaše podatke s nekom trećom stranom.

Pitanje: Kada ću dobiti proizvode koje sam naručio/la?

Naručene proizvode šaljemo u najkraćem mogućem roku. Uobičajeno vrijeme isporuke proizvoda koje imamo na zalihama je 7 - 15 dana. Ako željeni proizvod nemamo na zalihi, rok isporuke se produžava. O roku isporuke naručenog proizvoda bit ćete detaljno obaviješteni telefonom kada budete potvrđivali narudžbu.

Pitanje: Kako dostavljate Vaše proizvode?

Proizvode dostavlja kurirska služba, a iznos poštarine ovisi o masi pošiljke i mjestu dostave. Troškovi dostave dodaju se vašoj narudžbi pri kreiranju narudžbe, a o njima ćete biti detaljnije obaviješteni prilikom zaključivanja narudžbe.

Pitanje: Kako znam da li je moja narudžba primljena?

Dobit ćete e-mail poruku kojom ćemo potvrditi da smo zaprimili vašu narudžbu, a u najkraćem roku naši agenti će vas kontaktirati telefonom, kako bi vam pružili dodatne informacije o isporuci i troškovima dostave.

Pitanje: Mogu li otkazati pogrešno poslatu narudžbu?

Ako iz bilo kojeg razloga želite otkazati vašu narudžbu, obratite nam se na e-mail adresu info@wellneo.ba ili nas kontaktirajte telefonom na broj 033/721-071

O Wellneo proizvodima

В: Mogu li koristiti proizvode u kombinaciji s propisanim lijekovima?

Zavisi o kojem proizvodu je riječ, za više informacija svakako se možete obratiti svom doktoru.

В: Jesu li proizvodi pogodni za djecu?

Također, ovisi o kojem je proizvodu riječ. Provjerite uputstvo za upotrebu ili se posavjetujte s našim operaterima, te nas kontaktirajte pozivom na 033/721-071 ili nam pišete na e-mail adresu.

В: Jesu li proizvodi pogodni za ljudi koji pate od kardiovaskularnih bolesti?

Zavisi o kojem proizvodu je riječ, za više informacija svakako se možete obratiti svom doktoru.

В: Mogu li koristiti proizvode nakon liječenja?

Zavisi okojem proizvodu je riječ. Preporučujemo da se prije upotrebe svakako konsultujete sa svojim doktorom.

В: Gdje mogu dobiti rezervne dijelove za proizvod?

Provjerite u našim trgovinama ili nas kontaktirate pozivom na 033/721-071 ili nam pišete na e-mail adresu.

В: Jesu li proizvodi sigurni za upotrebu?

Svi proizvodi prolaze kroz opsežnu kontrolu kvalitete i sigurni su za upotrebu. Ipak, korisnik mora vrlo pažljivo pročitati upute za upotrebu.

В: Koliko je datum isteka proizvoda?

Datumi isteka su uvijek izričito navedeni u uputstvu za upotrebu proizvoda.

Pitanje: Moj proizvod je oštećen, šta sada?

Nazovite 033/721-071 i procedura za vraćanje proizvoda bit će vam detaljno objašnjena ili pošaljite e-mail s vašim zahtjevom na adresu info@wellneo.ba

Ukoliko je vaš proizvod još uvijek pod garancijom (potvrdu o garanciji dobili ste zajedno s proizvodom i računom), potrebno je proizvod poslati zajedno s važećom potvrdom o garanciji i računom (može i kopija) na sljedeću adresu:

  • STUDIO MODERNA d.o.o., Rajlovačka cesta BB, 71000 Sarajevo

Mi ćemo vas potom kontaktirati i s vama dogovoriti detalje oko primitka popravljenog proizvoda.

Molimo vas da u obzir uzmete da bez važeće dokumentacije o garanciji i računa o kupovini nećemo moći pokriti eventualne troškove popravka.

VAŽNO! Vraćanje zbog nezadovoljstva proizvodom nije moguće izvršiti za proizvode kupljene kod naših veleprodajnih partnera.

Narudžbe

Pitanje: Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?

Ako želite promijeniti ili otkazati vašu narudžbu, molimo vas da nam pošaljete e-mail i mi ćemo za vas promijeniti narudžbu ili je otkazati. Ako je proizvod već napustio skladište, nećemo moći promijeniti narudžbu; samo je možemo otkazati.

Pitanje: Koji je status moje narudžbe?

Najbrži način da provjerite status svoje narudžbe je da nas kontaktirate pozivom na 033/721-071 ili nam pišete na e-mail adresu. Molimo vas da nam pružite što više informacija o narudžbi koju treba provjeriti (ime, prezime, adresa, broj telefona...).

Pitanje: Proizvod koji želim nemate na stanju, šta mogu napraviti?

Nažalost, proizvode imamo u ograničenim količinama. Ako neki proizvod nemamo na stanju, rok isporuke se produžuje. O roku isporuke naručenog proizvoda bit ćete detaljno obaviješteni telefonom.

Srećom, ovo se događa vrlo rijetko. Ponude na web stranici ažuriraju se svakodnevno i proizvodi koje nemamo na stanju povlače se u najkraćem mogućem roku. Također, vrlo rado ćemo vam ponuditi adekvatan zamjenski proizvod.

Bit ćete informirani o promjenama u statusu vaše narudžbe e-mail-om ili telefonom.

Dostava proizvoda

Pitanje: Koliki su troškovi dostave?

Troškovi dostave uračunati su tokom kreiranja narudžbe, a ovise o mjestu stanovanja i masi pošiljke.

Pitanje: Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju pošiljku?

Nakon ostavljanja narudžbe na našoj web stranici kontaktirat ćemo vas da bi potvrdili adresu i datum isporuke.

Nastojat ćemo proizvode koje imamo na zalihi dostaviti u roku od 7 do 15 dana od datuma konačne potvrde vaše narudžbe.

Ako željeni proizvod nemamo na zalihi, rok isporuke se produljuje. O roku isporuke naručenog proizvoda bit ćete detaljno obaviješteni telefonom.

Ako vas ne kontaktiramo duže od 7 dana, ljubazno vas molimo da nam pošaljete e-mail ili da nas nazovete na 033/721-071, a mi ćemo odmah utvrditi šta se dogodilo s vašom narudžbom.

Pitanje: Mogu li birati kada će mi proizvod biti dostavljen?

S agentom možete dogovoriti datum dostave prilikom potvrde narudžbe, a mi ćemo se potruditi da ispoštujemo vaše želje.

Pitanje: Da li ću lično morati potpisati dostavu paketa?

U slučaju plaćanja po dostavi u gotovini morate lično primiti proizvod i potpisati njegov prijem.

Pitanje: Šta ako se predomislim i još uvijek nisam primio/la proizvod?

Ljubazno vas molimo da nas obavijestite ako ste se predomislili - što je prije moguće. Tako ćemo moći otkazati narudžbu bez dodatnih troškova s vaše strane. Pišite nam na info@wellneo.ba ili nas kontaktirajte telefonom na 033/721-071.

Naši Wellneo proizvodi imaju 15 dana garancije na povrat novca, tako da proizvod možete isprobati kod kuće kako bi procijenili odgovara li vam prije nego što donesete konačnu odluku.

Pitanje: Dostavljate li i izvan BiH?

Ne dostavljamo izvan granica BiH.

Povrat robe

Pitanje: Kako mogu vratiti proizvode iz narudžbe?

Nazovite 033/721-035 i procedura za vraćanje proizvoda bit će vam detaljno objašnjena, ili možete poslati e-mail s vašim zahtjevom na adresu info@wellneo.ba.

VAŽNO! Vraćanje zbog nezadovoljstva proizvodom nije moguće izvršiti za proizvode kupljene kod naših veleprodajnih partnera.

Pitanje: Koliko traje povrat novca kada vratim proizvod?

U roku od 15 dana od prijema robe, ovisno o načinu na koji je uplata izvršena. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

Pitanje: Koliki su troškovi slanja proizvoda koji vraćam?

Troškovi slanja prilikom vraćanja ovise o masi pošiljke i o mjestu iz kojeg se pošiljka šalje.

Informacije o plaćanju

Pitanje: Koje oblike plaćanja prihvatate?

Trenutno prihvatamo sljedeće oblike plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem (po dostavi)
  • Plaćanje na rate. Molimo vas pročitajte Plaćanje na rate kako biste saznali više.
  • Online plaćanje putem sistema PikPay
  • Plaćanje karticama banaka jednokratno

Pitanje: Da li prihvatate međunarodne platne kartice?

Trenutno prihvatamo platne kartice sa logom VISA, American Express, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko interneta.

Pitanje: Kako funkcioniše plaćanje po dostavi?

Kada dostavna služba dostavi paket, potrebno je platiti iznos narudžbe, i pošiljka je vaša.

Pitanje: Je li sigurno plaćati kreditnom/debitnom karticom na vašoj web stranici?

Da. Naši partneri za plaćanje karticama pažljivo su odabrani, te se vaše plaćanje karticom odvija na siguran i vjerodostojan način.

Više o sigurnosti možete pročitati ovdje: 100% sigurna kupovina.

Tehnologija

Pitanje: Šta su kolačići? Da li moram da omogućim kolačiće u mom internet preglednika?

Kolačići (Cookies) su male datoteke koje su privremeno pohranjene na vaš tvrdi disk, tako da naša stranica može prepoznati vaš kompjuter kada nas sljedeći put posjetite. STUDIO MODERNA d.o.o. koristi ih isključivo zbog prikupljanja podataka koji su vezani za posjetu našim internet stranicama, zbog dodatne funkcionalnosti ili u svrhu procjene djelotvornosti svoje prisutnosti na Internetu.

Za više informacija o tome kako koristimo kolačiće, pročitajte našu Politika privatnosti.

Pitanje: Pri procesu naručivanja dobivam poruku da je došlo do greške. Šta mogu napraviti?

Molimo vas da najprije provjerite jeste li sve podatke ispravno unijeli. Polja s podacima koji nedostaju ili nisu ispravni bit će označena crvenom bojom.

Ako i dalje ne uspijevate završiti narudžbu, pokušajte zatvoriti web stranicu i ponovno je otvoriti, te ponoviti narudžbu. Ako se poruka i dalje bude javljala, molimo nazovite nas ili pošaljite e-mail.

Vaše informacije

Pitanje: Moja e-mail adresa je promjenjena, kako da ažuriram taj podatak?

Slobodno ažurirajte vašu e-mail adresu prijavljivanjem na vaš online nalog i klikanjem na kategoriju "Prijava na e-novosti".

Pitanje: Želim da promjenim moju lozinku, da li to mogu da uradim?

Slobodno promjenite vašu lozinku prijavljivanjem na Vaš online nalog i klikanjem na kategoriju "Podaci o nalogu".

Pitanje: Ne želim više da imam nalog, kako mogu da ga zatvorim?

Ukoliko želite da ugasite vaš nalog i sve podatke sa njim, molimo vas da nam pišete na email info@wellneo.ba i mi ćemo to uraditi za vas.